مهمانان ویژه مدرسه

بازدید مشاور وزیر آموزش و پرورش، مدیر منطقه و معاون آموزش ابتدایی منطقه نه

۲۹ شهریور ۱۳۹۹


۳۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۸:۵۵:۲۴
۷۷۲


بازدید و بازرسی از فعالیت ها و برنامه ریزی های مدرسه دخترانه شهید افشاریان

از رویدادهای خاص این هفته مدرسه ی ما، بازدید و بازرسی جناب سید حسن الحسینی، مشاور وزیر و مسئول برنامه شبکه آموزشی دانش آموز و جناب آقای علی اکبر محسنی نسب مدیر منطقه نه آموزش و پرورش و جناب آقای محبت پور معاون آموزش ابتدایی منطقه نه تهران، در روز شنبه 29 شهریور 1399 از روند فعالیت ها و برنامه ریزی های مدرسه ما بوده است. 

و اما یک گزارش کوتاه از روند فعالیت ها در روزهای گذشته تا به امروز

مدرسه دخترانه شهید افشاریان از روز شنبه 15 شهریور 1399 کلاس های خود را در سامانه آغاز نمود و در هفته اول هر روز دو کلاس در سامانه برای تمامی پایه ها توسط معلمین که در تابستان دروس خود را  تولید محتوا کرده بودند تدریس شد و در هفته دوم با بروزرسانی برنامه شاد یک کلاس دیگر نیز به برنامه های مدرسه اضافه شده است.

هم اکنون که در هفته سوم هستیم تمامی کلاس ها با نظم خاص و زحمت معلمین عزیز و کادر اداری روی برنامه انجام شده و خوشحالیم که عزیزانمان در این روزها با آرامش بیشتر و در سلامت جسمی کامل به امور درسی خود می رسند.

مدرسه مجازی رویداد جدید سال 99 می باشد که موفقیت در این رویداد بزرگ با صبوری، آرامش، همراهی، همدلی تک تک دانش آموزان عزیزمان، والدین گرامیشان، معلمین سخت کوش و توانمندمان و کادر اداری و پشتیبان های مدرسه به  واقعیت تبدیل می شود.

باید با همفکری و همکاری بیشتر با لبخندی بر لب امسال را با امید و در اوج سپری کنیم.

مدرسه دخترانه شهید افشاریان




برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.