آشنایی با کلاس پنجم ۱


۳۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۸:۰۱:۲۷
۲۷۸۳


نوشته ای زیبا از خانم محبوبه فاضلی معلم بسیار عالی کلاس پنجم صفا

سلام

29 سال از اولین روزی که پا به کلاس گذاشتم به عنوان یک معلم می گذرد، آن روزها جوان بودم و بی تجربه، پرشور و با نشاط، هر روز سعی در آموختن و یاد دادن مطالب کتاب و حتی آنچه را که خود بلد بودم به دانش آموزانم می آموختم.

از ابتدا بچه ها را دوست داشتم و به آنها عشق می ورزیدم، سالها در پی هم گذشت و به آخرین سال تدریسم با تجربه ای متفاوت روبرو شدم، تجربه ای جدید، غریب و دشوار.

دیروز که برای تشکیل کلاس آنلاین به مدرسه رفتم حیاط مدرسه خالی از دانش آموز، بدون هیاهوی بچه ها وارد کلاس شدم، سرد، غمگین، بی صدا و سکوت، پشت لب تاپ نشستم، وارد کلاس آنلاین شدم و با شنیدن صدای بچه ها باز هم تلاش و یاد دادن و یاد گرفتن دوباره انرژی گرفتم.

کلاس آنلاین با همه سختی هایش و قطع و وصل شدن ها و استرس بیش از حد، وقت گذاشتن بیش از حد توان یه ویژگی خوب داشت و آن حس بودن در کنار هم و نشاط و انرژی دادن و لذت بردن از یاد دادن به دیگران

و این را مدیون زحمات خانم مرادی ( مدیر مدرسه) هستم که تابستان پی در پی کلاس برای ما آماده کردند با صبوری پیام های وقت و بی وقت و حتی غر زدن های من را به خاطر نداشتن تابستان تحمل کردند ولی حالا احساس رضایت را از ته دل حس کردم.

خدا را شکر می کنم و دعا می کنم که بتوانم این تجربه را هم به خوبی سپری کنم.

برای آشنایی دختران زیبایمان کلیپ زیر را با هم ببینیم.


چندرسانه‌ای :

با کلاس پنجمی های عزیزمان در کلاس پنجم صفا بیشتر آشنا شوید.




برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.