چند برنامه کاربردی ادیت


۲۵ آذر ۱۴۰۰ / ۲۰:۰۱:۲۷
۶۹۸
۴


سلام به دوستان عزیزم امروز میخوام چند برنامه کاربردی برای ادیت رو بهتون معرفی کنم☺️

برنامه ها و کاربرد آنها:

ibis Paint x

این برنامه بیشتر در نقاشی و فتوشاپ  و تزیین عکس ها به کار میرود ، البته کار با این برنامه کمی سخت می‌باشد و کمی طول میکشد تا کار با ان را یادگرفت.

PicsArt

این برنامه بسیار حرفه‌ای است و می‌توان کلی عکس و فیلم ادیت کرد ، البته بیشتر برای ادیت عکس به کار میرود و امکانات بسیاری دارد ، حتی میتوان با این برنامه فتوشاپ هایی در حد گوشی و نیمه حرفه‌ای انجام داد!ا البته توجه داشته باشید که متاسفانه این برنامه با وی‌پی‌ان (فیلترشکن) کار میکند.

میتوانید در قسمت گالری تصاویر نمونه‌ای از ادیت با این برنامه را ببینید

Video Panda Compress & share

​این برنامه بسیار مفید بوده ، چرا که شما میتوانید با ان حجم فیلم ها را کم بکنید ، حتی بدون اینکه کیفیت کمی تغییر کند میتوانید حجم آنرا بسیار کم کنید!!

Viva cut

با این برنامه که برای ادیت فیلم یه کار میرود ، میتوانید کلی کلیپ زیبا درست کنید که اکثرا در فضای مجازی دیده میشود.

Viva video

حتما تا به حال اسم این برنامه را شنیده و یا جایی آنرا دیده‌اید ، این برنامه هم بسیار شبیه ویواکات بوده ، البته گاهی با امکانات بیشتر و یا گاهی با امکانات کمتر ، ولی کار کردن با هردو بسیار ساده میباشد.

امیدوارم از این مطلب خوشتون بیاد ❤️

*توجه داشته باشید که این مطلب را خودم نوشتم و از تجربیات خودم استفاده کردم ، پس ممکن هست مطلب ناقص و یا جایی را نگفته باشم ، پس لطفاً اکر احساس کردید جایی از مطلب مشکلی دارد ، حتما با درمیون گذاشتن نظرتون من رو همراهی کنید😉❤️*

 





برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.