بيسکوئيت یلدایی👌🏻😋


۲۵ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۱:۴۸
۳۸۹
۴


به به بيسکوئيت یلدایی بسیار خوشمزه و اسان👌🏻💕💕💕💕😋😋😋😋

مواد لازم

 

کره: 4/3 پیمانه

 

پودر شکر: 4/3 پیمانه

 

تخم مرغ: 1 عدد

 

پودر بادام: 2/1 قاشق چایخوری

آرد سفید: 2 و 4/1 پیمانه

 

نمک: نوک چاقو

 

بکینگ پودر: 4/1 قاشق چایخوری

 

رنگ قرمز، سبز: چند قطره از هر کدام

 

کنجد سیاه: به مقدار لازم

طرز تهیه

 

مرحله 1 – در یک کاسه بزرگ کره را با پودر شکر زده تا پفکی و سبک شود، سپس تخم مرغ را به آن افزوده و هم زدن را ادامه دهید تا کاملا مخلوط شوند.

 

مرحله 2 – مواد خشک را با یکدیگر ترکیب کرده و به مخلوط کره اضافه کنید و هم زدن را ادامه دهید تا خمیری نرم و لطیف بدست آید.

 

مرحله 3 – خمیر آماده شده را 3 قسمت کرده و یک قسمت را رنگ قرمز و قسمت دیگر را با رنگ سبز مخلوط کنید تا رنگ دلخواه و شبیه هندوانه را بدهد و قسمت باقیمانده را به رنگ طبیعی نگاه دارید.

 

مرحله 4 – خمیر قرمز را به صورت استوانه ای در آورید و آنرا با دو خمیر دیگر در نایلون پیچیده و برای 1 الی 2 ساعت در یخچال بگذارید.

 

مرحله 5 – خمیر سفید و سبز را به کمک وردنه باز کنید، به ترتیب خمیر ساده و سپس خمیر سبز را به دور خمیر قرمز رنگ بپیچانید و دوباره خمیر هندوانه ای شکل را برای 2 ساعت در یخچال قرار دهید.

مرحله 6 – خمیر را به دایره های نازک برش زده و هر دایره را نصف کنید تا شبیه نیمی از برش هندوانه شود، روی خمیر بیسکوئیت ها را کنجد سیاه بزنید تا تخمه هندوانه ایجاد شود.

 

مرحله 7 – بیسکوئیت ها را در سینی فر بچینید و در فر از قبل گرم شده با حرارت 175 درجه سانتیگراد به مدت 6 الی 8 دقیقه قرار دهید، سپس خارج کرده و بعد از سرد شدن در ظرف مورد چیده و سرو نمائید.💕💕👌🏻👌🏻👌🏻😋😋😋🍰🍰🍰🍰🍰🍰

 

 

 

 

 

 

 

 

 




برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.