اگر قلب ضعیفی دارید این کتاب ها رو نخونید!!


۰۹ آذر ۱۴۰۰ / ۰۸:۰۱:۴۰
۳۷۴
۱۲


 (دوباره با برادران گریم) مجموعه سه جلدی است که نام هایشان عبارتند از: ۱-افسانه‌ای تاریک و شوم ۲-در جستجوی آینه گمشده ۳-پایان افسانه‌های بی‌پایان

خلاصه کتاب ها:

1-افسانه‌ای تاریک و شوم:جادوگرانی شرور با طلسم اهریمنی، شکارچیانی که تیرشان خطا نمی‌رود، و آشپزهایی که اجاقشان مخصوص پُخت و پز بچه‌هاست، لابه‌لای ورقه‌های این کتاب کمین کرده‌اند... ترسناک است،‌مگر نه؟
پس اگر جرئتش را داری کتاب را ورق بزن تا به افسانه‌ی واقعی «هانسل و گرتل» پی ببری! ممکن است ترسناک باشد. مطمئناً پر از خون و خونریزی است. و شک نکن که برای آدم‌های ترسو نوشته نشده. اما برخلاف سایر افسانه‌های پریان، این یکی واقعی است! در این کتاب، افسانه‌ی همان خواهر و برادر کوچولوی معروف به اسم هانسل و گرتل را می‌خوانیم، اما این داستان، واقعی‌تر، خنده‌دار‌تر و صددرصد ترسناک‌تر است!

2-در جستجوی آینه گمشده:این‌جا پر از گیاهان غول‌پیکر، جانوران دوزیست و موجودات وحشتناک است... احتیاط کن! اگر جرئتش را داری وقتی جک و جیل به مکان‌های هراس‌انگیز و جدید قدم می‌گذارند، دنبالشان برو و آن‌ها را در سرزمین افسانه‌های برادران گریم، هانس کریستین آندرسن و دیگران همراهی کن.

3-پایان افسانه‌های بی‌پایان:

روزی روزگاری قصه‌های پریان شوم بودند. روزی روزگاری قصه‌های پریان گریم هم بودند، یعنی توسط برادران گریم گردآوری شده بودند. حتماً شما هم با افسانه‌های گریم آشنایی دارید. قصه‌ای که می‌خوام براتون تعریف کنم هم همین‌طوره. یعنی هم مال برادران گریمه، هم شومه. در واقع شوم‌ترین افسـانه‌ی گریمیـه که تا حالا شنیدم. پس چـرا به یوریندا و یورینگل ملحق نمی‌شید تا ببینید اون‌ها چطوری یاد گرفتن به جای سرکوب غصه‌هاشون، اون‌ها رو بازگو کنند و به جای غرق شدن در اقیانوس اندوه، توی اون شنا کنند؟

امیدوارم این کتاب رو بخونید در ضمن رده سنی این کتاب ها12+ استlaugh




نمايش ديدگاه‌هاي بيشتر

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.