۰۳ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۱:۰۵
۳۷۴
۱۱


سلام امیدوارم حال دلتون عالییییی باشه امروز دوباره معرفی کتاب داریم به نام خانه درختی یک کتاب طنز و خنده دار که یه ویرگی بامزه داره اینکه ۱۳ جلد ۱۳ جلد جلو میره مثلا=۱۳-۲۶....

حتمابه خلاصه کتاب توجه کنیدheart

تری و اندی با هم دوست هستند و در یک خانه ی درختی زندگی می کنند. در ابتدا خانه ی درختی آن ها ۱۳ طبقه داشت ولی هر از چندی ۱۳ طبقه به آن اضافه می کنند. آن ها در خانه درختی شان، اتاق ها و مسیرهای مختلفی دارند، یک مسیر گنده ی بولینگ، یک حوضچه پر از کوسه ی آدمخوار، شاخه های انگوری که می شود تاب خورد، یک آزمایشگاه مخفی زیرزمینی، یک نمایش عروسکی ۲۴ ساعته از داستان پانچ و جودی که هفت روز هفته اجرا می شود، یک اتاق مخصوص یادآوری چیزهایی که ممکن است فراموش کرده باشیم، یک آکادمی آموزش نینجاگری به حلزون ها و...، و یک اتاق تغییر قیافه ی ۵۰۰۰ چهره که لباس مبدل برای هر موقعیتی دارد.

اندی نویسنده است و کتاب می نویسد و تری آن ها را تصویرگری می کند. آن ها همیشه برای تحویل کتاب شان به ناشر با کمبود وقت مواجه هستند. زیرا تری علاوه بر این که کتاب های اندی را تصویرگری می کند، دانشمند هم است و همیشه با چیزهایی که دستکاری یا خلق می کند، اندی، جیل (دوست شان) و خودش را به دردسر می اندازد، و در نهایت همه ی این دردسرها و راه حل هایشان متن و تصویر کتاب آن ها را می سازد. 

لایک=لایک

کامنت=کامنت

دنبال=دنبال




برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.